Beu lang wachten

  • 9 August 2018
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

Ik vind het gewoon niet meer kunnen,dat een bedrijf als Proximus dit toelaat!!!!Steeds hetzelfde antwoord:"al onze medewerkers zijn in gesprek,we helpen jullie zo snel mogelijk verder"Met hoeveel mensen zitten jullie daar...2 ?????. In al de forums die ik heb gelezen komt steeds hetzelfde terug..zeer lange wachttijden. Wachttijden tot 45 min tot een uur,als jullie dat normaal vinden,amai dan hoor.Voor u een abonnement aan te smeren zijn ze heel snel,maar om u te helpen.....Ik krijg sneller contact bij een minister die in Brussel zit,dan bij Proximus. Zij moet nu onderhand wel op de hoogte zijn van deze klachten,maar er word nog altijd niets aan gedaan. Altijd is er wel een excuus.
Je wilt iets in orde brengen,krijg niemand aan de lijn.Daarna zeggen ze dat je zogezegd te laat bent en dan de rekening presenteren?Wanpraktijken zijn het ja. Neen,ik denk dat ik stilletjesaan overstap naar een andere provider. DOE IETS AAN DIE WACHTTIJDEN AUB !!!!!!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Rinot,
Alvast de excuses hiervoor en proberen steeds iedereen zo snel mogelijk verder te helpen.
Als je wil kan je ook via Het Proximus Team klantgegevens en beknopte info sturen.

Dan kunnen we je ook via deze weg verder helpen.

Met vriendelijke groeten
Koen
Veel plezier met de wachtijd van andere organisaties!
Ik ben ondertussen al meer dan 2u aan het wachten. Al een geluk dat ik vandaag niet moet werken.
gisteren opgegeven na meer dan 40minuten, 2x geprobeerd op het werk, echt niet te geloven.
zo lang wachten nog nooit meegemaakt bij een klantendienst!!!

Reageer