Beantwoord

Betalingen

  • 4 February 2019
  • 15 reacties
  • 668 Bekeken

Sedert geruime tijd ( + 10 jaar) heb ik 3 permanente opdrachten lopen bij proximus. Plots werden deze zonder verwittiging geanulleerd. Ik moet dus mijn rekeningen nu manueel betalen.
Waarom? Niemand weet het en op mijn aangetekend schrijven kreeg ik helaas geen antwoord. Blijven we dan zo maar aanmodderen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 April 2019, 13:20

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Renevg, op 23/01/2019 deden wij het nodige om de permanente opdrachten correct te activeren. Grt, HeidiE
Het mandaat blijkt nu in orde, maar ik merk op dat ik nu reeds 5 mandaten actief heb bij proximus.
Normaal zijn er 3 actief, maar de door u gewiste mandaten verschijnen nog steeds open bij mij, en staan nog actief. Ik zou graag hebben dat je dit aanpast want ik weet niet welk mandaat betrekking heeft op welke uitgeschreven factuur. Ik kan ze zelf niet verwijderen of met het noodlottige gevolg dat ik de verkeerde verwijder en dan begint alles opnieuw.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Renevg,

Er staan op dit moment 2 domiciliëringsmandaten actief: 1 woor het pack en 1 voor de gsm.

Groetjes,

Antonella
Maar ik heb 1 pack en 2 smart phones! Bij mij staan er 5 mandaten actief. Daar zit het probleem.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Renevg,

Staat de 2de smartphone op een ander klantennummer?

Groetjes,

Antonella
Ziehier de vigerende klantnummers:
pack: 5***
smartphone 2: 6***
smartphone 1: 5*** waarom dit plots gewijzigd is weet ik niet het is altijd 0*** geweest.
Smartphone 1 en pack staan dus blijkbaar op hetzelfde klantnummer.
Er gebeuren rare dingen in uw klantenboekhouding.
Waarom heb ik 5 actieve domicilieringsmandaten?
Wil je de dan de 3 onnodige schrappen aub, want noch de bank noch ikzelf kan deze schrappen en het is veel te verwarrend.

[Edit Wim]
Reputatie 7
Badge +3
Beste Renévg,

hier staat nu allerlei publiek :-)

ik zal een dossier opmaken op mijn naam en je volgende week bellen als ik dossiers behandel : misschien kunnen alle producten op 1 en dezelfde factuur ? ik ga het bekijken en bel je.

mvg ,

Tina
Nu loopt het helemaal mis met de domicilieringen.
ik zie dat ik 2 onbetaalde rekeningen staan heb, waarop een domiciliatie rust.
na contact met het 0800 nummer kom ik te weten dat de bank de betaling weigert.
na enig opzoekwerk blijkt dat aan onze naam een verkeerd banknummer werd toegewezen.
hoe kan dit nu in godsnaam toch gebeuren? hier zijn we nu al sinds januari met bezig en het gaat steeds slechter.
wij hebben gebeld met Viona Van Camp, die beweerde dat wij een nieuw banknummer hebben opgegeven, wat niet klopt, want bij die bank hebben wij zelfs geen rekening.
het loopt echt grondig fout, we weten niet meer wat te doen.
Ik vertrouw de hele zaak niet meer. Ik heb mij schriftelijk gericht naar de boekhouding.
Wellicht krijg ik geen antwoord, maar dan heb ik toch iets in handen mocht het helemaal misgaan.
Hallo Renevg
Door de aanpassingen in mandaten, waren effectief 2 facturen die niet werden aangeboden.
Dit komt omdat de 2 mandaten pas werden geactiveerd op 11/4.

Ik kan u bevestigen dat de oudere mandaten werden gedeactiveerd en niet meer gebruikt zullen worden.
Ook de foutieve mandaten zijn verwijderd uit onze systemen. (foute bankrekeningnummer)
Alleen op de vraag waarom een mandaat op een ander bankrekeningnummer werd geactiveerd, kan ik geen sluitend antwoord geven.
Ik vind geen aanvraag terug waarin dit nummer door u werd doorgegeven.
Het lijkt mij dan om een menselijke vergissing te gaan, onze excuses voor het ongemak.

Uw brief is goed ontvangen en is opgenomen voor behandeling.
Gezien ik u bovenstaande informatie doorgaf, zou ik; met uw toestemming uiteraard; dat dossier afsluiten.

Groetjes Samantha
Beste,

Ik waardeer uw antwoord ten zeerste, maar daarmee ben ik niet helemaal tevreden en gerustgesteld. Noteer wel dat de hele zaak reeds van januari 2019 dateert en voortdurend escaleert. Natuurlijk kunt u niets terugvinden, ik heb nooit gevraagd om mandaten te wijzigen, ik heb ook nooit een ander rekeningnummer doorgegeven. Hoe al de miserie is begonnen weet ik niet, maar ik zit wel met problemen. Van proximus klantenboekhouding verneem ik niets, dus dat verontrust mij ten zeerste.
Waarom krijg ik van de dienst geen info?
Als het nu niet opgelost geraakt behoud ik mij het recht voor om mijn contract te beeindigen.
R Van Grasdorff.
Renevg
Zoals gezegd, uw brief van 15/04 is in behandeling genomen, u kan nog een reactie ontvangen hebben.
Dit moet nog gebeuren en u zal sowieso gecontacteerd worden.
Dossier 38329904.

Ik begrijp uw bezorgdheid, maar ondertussen is dit in orde gebracht.
2 mandaten actief en alle andere zijn geannuleerd.
Ik heb het dossier NIET afgesloten en erbij genoteerd dat u nog wenst gecontacteerd te worden.
Zo kan u via uw dossier gerust gesteld worden.
Maar geeft u het toch nog een paar dagen de tijd. :)

groetjes Samantha
Tot op heden helaas nog niets vernomen van de klantendienst.
Ooit zal het wel eens in orde komen zeker?

Ik geef bij deze nog mee dat de ontvangst via chromecast nog steeds een viertal keer per kijkavond uitvalt.
Ik moet dan telkens uitloggen en terug aanloggen met het gevolg dat ik toch een aantal minuten verlies en een programma dan uiterst moeilijk te volgen is.
Valt het ook weg als niet via chromecast kijkt.
Renevg
Op 26/4 werd een email naar jou toegestuurd.
Heb je deze ontvangen?

En zoals Martin vraagt, Valt de verbinding ook weg als je niet via Chromcast kijkt?
Bvb op GSM of via de PC?

Reageer