Beantwoord

Bestelling online

  • 20 October 2017
  • 4 reacties
  • 428 Bekeken

Hallo we hebben een gsm besteld online maar de verkeerde email adress ingeven voor de bevestiging mail? Er kwam wel dat de betaling goedgekeurd was en de bestelling nummer? Hoe kan ik weten wanneer de gsm aankomt?
icon

Beste antwoord door AzizA 21 October 2017, 14:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Kan je mij via het onderstaand link in een privébericht de bestellingsnummer even doorsturen, dan kijk ik even na of ik iets kan terugvinden.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Aziz
Weeral een ontevreden klant..

Ben ruim een week aan het wachten op een antwoord voor levering. Ik heb correct betaald.. Gelieve dat jullie ook correct zijn en mij terug bellen en mij niet telkens zelf te laten bellen.. De medewerkers kunnen hier niet aan doen maar had wel graag een duidelijke datum voor levering anders zie ik genoodzaakt om andere stappen te ondernemen.

Ik ben pas klant bij proximus, zowel onze tv, internet, gewone telefoon en 2 gsm abo´s zitten hier. Jammer dat jullie nieuwe klanten dingen wijsmaken en van het kastje naar de muur sturen.

Wij moesten maar eens een week te laat zijn met een betaling van een factuur.
Gelieve mijn dossier met spoed te behandelen en mij VANDAAG nog iets te laten weten.
Klantnr: 613396999
refnr: R4WEBSHOP001973599

Een ontevreden klant
Reputatie 6
Badge +3
Dag Kirsten,
Ik zie dat de order geannuleerd is kan je ons nog even via deze link het betaalbewijs doorsturen?
Mvg. Wilfried
hoe kan die bestelling geanulleerd zijn als ik vrijdag mijn toestel geleverd krijg..?? er is mij hier gisteren over gebeld.. mvg

Reageer