Vraag

Bestelling anuleren

  • 12 January 2019
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Ik zou graag mijn bestelling anuleren omdat ik niet wist dat het direct zou besteld zijn met een paar klikken .

2 reacties

Ter info: in afwachting dat iemand van het proximus team u hier te woord staat, stuur ik u deze link door
met wat informatie
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_order_trouble_online/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/niet-tevreden-met-uw-online-aankoop.html
>
https://www.proximus.be/nl/id_ar_whybuyon/particulieren/producten/r-orphans/voordelen-van-online-kopen.html
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marwane_b
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen

Reageer