Beantwoord

Asociale medewerker

  • 12 December 2017
  • 6 reacties
  • 403 Bekeken

Beste mensen,

Ik heb deze avond (en mijn moeder gisterenavond) contact gehad met ene mr David Martin (nr 02/808.29.95 . Deze persoon was gisterenavond redelijk opdringerig en onduidelijk aan de telefoon . Mijn moeder wist geen raad en heeft telefoonnr en naam gevraagd zodat ik later kon terugbellen. Ik heb dit deze avond gedaan na het werk en kreeg een verward persoon aan de lijn vond ik. Ik probeer mijn uitleg te doen om het GSM nr in onze contactgegevens te wijzigen . De persoon begreep niets van wat ik hem vroeg, ook wanneer ik het nogmaals herhaalde op een rustige manier, maar dan nog wou hij niet ophouden met mij te onderbreken en gewoon te luisteren. Zeer onaangenaam gesprek en steeds onderbreken, in een gebrekkig frans dan nog.
Zeer teleurstellend. Daarna via de gewone klantendienst een vriendelijk dame aan de lijn die alles binnen de 30seconden had opgelost in het Nederlands.

Hopelijk wordt dit opgevolgd.
icon

Beste antwoord door M_016 12 December 2017, 22:39

Bekijk origineel

6 reacties

TUI: https://www.page-jaune.be/numero/028082995
Reputatie 7
Badge +4
Dit zal in elk geval geen medewerker van Px geweest zijn
Het betrokken 02 8082995 nr is volgens de www.crdc.be database toegewezen aan een andere operator nl Voxbone
De identiteit van de persoon/firma (= call center) aan de welke het nr is toegewezen is mij evenwel onbekend
Die zijn allemaal zo opdringerig willen perse iets verkocht krijgen en doen zich precies als iemand van Proximus voor, al zijn het maar tussenpersonen of hoe noem je dat nu ook weer juist !
ok, thx voor de reactie, leek mij idd ook niet direct iemand met het profiel van Proximus. Zal idd een verkoper zijn die zich heeft voorgedaan als iemand van Proximus.
Dan laat ik het gewoon zo.

thx!
Reputatie 6
Badge +2
Die zijn allemaal zo opdringerig willen perse iets verkocht krijgen en doen zich precies als iemand van Proximus voor, al zijn het maar tussenpersonen of hoe noem je dat nu ook weer juist !

Ik zou daar geen complementen aan maken, ik gooi eenvoudig de telefoon dicht.
Ik heb zoiets voorgehad met een Nederlander die een serie onderbroeken wou aansmeren en denk toch niet dat ik een woord zelfs geen leesteken kan tussen plaatsen, die kerel stond maar te praten zonder punten en komma's nu enfin ik heb dan maar de telefoon dichtgegooid.
Als ik onderbroeken nodig heb dan ga ik wel naar de Zeeman of naar de Wibra, ik hou niet van die opdringerheid, ik koop mijn spullen op mijn manier.
Reputatie 7
Badge +3
Ik krijg hier altijd Franstalige wijnverkopers op mijn telefoon. Ik vraag dan gewoon om in het Nederlands te spreken, dan gooien ze zelf de telefoon dicht.😁

Reageer