Vraag

Afspraak vastleggen

  • 12 December 2018
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

Wij hebben in november beslist om met alles over te gaan van Telenet naar Proximus. Wij bestelden daar ook de TV bij. We kregen een mail waar we die afspraken moesten bevestigen. Dit proberen we nu al dagen aan een stuk maar steeds een foutmelding. Vermits ik dit enkel 's avonds kan proberen belde ik nog niet naar het nummer die op het scherm verschenen is. Dit deed ik zonet en tot mijn grote ergernis krijg ik steeds maar weer een bandje te horen die mij doet kiezen uit verschillende mogelijkheden. Wat ik nodig heb wordt daar niet vermeld.
Dan kom je op een wachtlijn of gaan ze je terugbellen. Geen van beiden natuurlijk.
Waarom doen wij die moeite om te veranderen vraag ik mij dan af. Ik vind dit niet professioneel.
Ze gingen normaal vandaag komen. We regelen verlof, maar nu hebben wij een vaag vermoeden dat we niemand zullen zien.
Leuk is anders.
Wie heeft ook zo een ervaring of liever wie kan dit degelijk rechtzetten.
Groetjes
Ann Bassier

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ter info: moest er op de lange duur hier niemand van het proximus team reageren dan kun je een Privébericht sturen (klik hier)
en er eventueel ook de link naar je post hier meegeven, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/afspraak-vastleggen-46333
Ik bestel via Internet een pak TV+internet, kies mijn datum en krijg een bevestigingsmail. Hierin staat dat de technieker vandaag, 01/04, tussen 12:30 en 17:00 langskomt.

"Je producten zullen geïnstalleerd en geactiveerd worden door een Proximus-technieker. Bijgevolg dient er iemand op die dag aanwezig te zijn op het installatieadres op:
• 1 april 2019 (tussen 12u30 en 17u)"


Vanmiddag maak ik mij vrij maar bel toch nog voor meer info betreffende de afspraak en zeggen ze me doodleuk dat er niemand ingepland staat en dat ze mij wel zullen bellen voor een afspraak. Wanneer dit zal zijn is voor iedereen een raadsel...
Qua communicatie telt dit wel.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

ik heb je klantgegevens gevonden en laat dit nakijken door de betrokken diensten.

Zij zullen je hiervoor contacteren.

Alvast onze excuses, want dit is niet de goede gang van zaken.

mvg,

Tina