Beantwoord

Afsluiten van een topic

  • 22 December 2015
  • 1 reactie
  • 256 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 36 reacties
Sinds wanneer kan een gewone medewerker een topic af sluiten.Ik dacht dat dit enkel maar kon door moderators.Dat deze mensen van een forum kunnen verwijderen (zinnen) of gehele berichten kunnen verwijderen.Maar dus zeker niet andere personen,want dat word eerst een warreboel.En Bram jij durft tegen mij zeggen en hier schrijven,waar we dan nog niet kunnen op antwoorden dat we on topic moeten blijven.Maar vraag dan eerst aan je eigen klanten wat ze willen,want ik heb gisteren avond enkele reacties gelezen.En als je er al 10 leest zijn die alle 10 in dezelfde richting.Waarom hoor ik ook maar enkel commentaar van jou?En toch zijn er anderen.zoals Wim.Heb ik al een privé bericht van gehad en die is tenminste niet zo crù als jij.
icon

Beste antwoord door Wim 22 December 2015, 14:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Gydo,

Bram is net als ik en enkele andere personen, moderator die gewoon ons werk doen. Concreet: een gewone user kan inderdaad geen topic sluiten; dat kan bij mijn weten op geen enkel forum. Enkel de moderators en mensen die voor Proximus op het forum werken hebben die mogelijkheid.

Hopelijk is dat een antwoord op je vraag.

Groetjes,
Wim