Absurde politiek ivm oplossingen en opvolging voor problemen UPDATE

  • 30 August 2018
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Na 30 dagen is er eindelijk communicatie met een vriendelijke relatief begripvolle medewerker .
We zitten in de begin fase van een hopelijk constructieve oplossing .
Het grootste struikelblok, los van alle beloftes en vernederingen ,misverstanden en puinhoop en generale is dat er geen telefoon aansluiting is waar telefoon en internet en tv naar binnen komt .
Om een kabel van het gelijkvloers naar het 2de verdiep te krijgen zou ongeveer een 250euro kunnen kosten .
Er zou een stijglijn getrokken moeten worden ...
Ik weet niet waarom maar ik hoop nog een beetje op een goede afloop ,ondanks alles .
Nu weet ik wel dat ik geen 250euro ga betalen om klant te worden bij proximus . Ik denk niet dat ik daar onredelijk in ben en zeker niet na alles wat er gebeurt is .
Voila tot zover een eerste update .

2 reacties

Zaterdag 1september ,
Alles ging goed komen compensaties beloofd .
Technieker goed op tijd , ik vraag de brave man of hij de info over die fameuze stijglijn heeft meegekregen ...
Hij hoefde niet te antwoorden , zijn gezicht sprak boekdelen.en onverricht terug vertrokken
Na een lasser en 2 techniekers die zijn langsgekomen sta ik nog altijd even ver als op 1 augustus .
Dus ik denk ff bellen naar de 0800 krijg ik een medewerker aan de lijn die alles wat ik hier op het forum heb geschreven op een arrogant toontje begint voor te lezen 😀 😀
Mocht ze niet onderbreken , ik begin er humor in te vinden en laat ze uitrazen .
dan kreeg ik de vraag :dus wat is uw probleem nu ?
Leg haar uit heel rustig en kalm wat er vandaag gebeurt is .
Toontje werd beetje paniek van oei die mens heeft gelijk wat hij allemaal geschreven heeft lol.
Ik ben in wacht gezet ....10minuutjes nog maar 😀
Er is weinig aan te doen , er was alle begrip van de medewerker maar in t weekend werken die personen niet . De jonge dame was heel vriendelijk en ik voelde dat er voldoende empathie om zonder oplossing in vrede en vriendelijkheid af te sluiten .Maandag zou ik opgebeld worden .
Wel vervelend want weekendje uit voor niks geannuleerd.
Ik ben echt curieus nu wat de vriendelijke dame van de dienst klachten te zeggen gaat hebben over
fuck-up nummer ...(tel kwijt).
Oh ja Mevr. van de klachtendienst zal ik uw tevredenheidsenquĂȘte nu al invullen of nog even wachten tot maandag ? Ik twijfel nog even 😇
Na een maand en 5 dagen is de juiste technieker langs geweest .
Deze vriendelijke en begripvolle man zag snel waar alles zat en moest komen .
Onbegrijpelijk dat de 2 vorige techniekers er geen idee van hadden .
Soit , alles werkt en staat op de juiste plaats .
Na alle frustraties en onbegrip toch tevreden dat alles werkt en in orde is gekomen .
Met dank aan de dame van de klachtendienst .
Moesten er een paar van die medewerkers meer werken zou deze topics nooit bestaan .

Reageer