Vraag

Abonnementen aanpassen

  • 4 December 2018
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

Na bijna 2 jaar op nieuw adres na jaren abonee te zijn ( men moeder nam nr enz over van haar vader, die ik daarna ook volledig over nam ) steeds tevreden geweest maar nu toch veel minder na het bekijken van proximus site.

Bij het aanvragen van nieuwe aansluiting was er een actie van een smart samsung tv bij bundel ( wacht er nog steeds op ) kwam techniker decoder en modem plaatsen ( was inbegrepen in nieuwe aansluiting ) maar deze had geen vast toestel mee. Ok, gebruik deze toch niet. Nu toch even vast toestel aangesloten en geen belmogelijkheid , niet erg enkel dat ik wel betaal oor vaste lijn.

NU , heb ik betere en goedkopere abonementen voor mij gezien op de site. Welk is het beste en als er zo een actie bij is zal ik er weer geen recht op hebben zeker?

5 reacties

In afwachting tot iemand van Proximus je verder kan helpen geef ik je al deze mee
👉 https://www.proximus.be/nl/id_catr_promo/particulieren/producten/promos.html
👉 https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_packs/particulieren/producten/packs.html
NB: Als er staat onder de voorwaarden dat het voor nieuwe klanten is dan kun daar als bestaande klant niet van genieten.
Dat heb ik gelezen en ben er 100% mee akkoord maar bij nieuwe aansluiting was ik tevens nog abonee op vorig adres , dus hier nieuwe abonee maar geen tv. Maar dat is geen probleem.

Wens eens te weten welk abonement het beste voor mij is en hoe veranderen gezien alle mogelijkheden op de site? Rekening houdend met onbruikbare vaste telefoon.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Bernard,
Kan je ons nog even het betrokken klantennummer doorgeven via deze link, dan kijken we het even voor je na.
Mvg, Wilfried
Men klanten nr is 613238052.

Bedankt alvast
Tip: altijd beter van privé gegevens door te geven via privébericht zoals WilfriedJ aangaf,
door op "deze link" hierboven te klikken.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Reageer