Beantwoord

Aanvraag extra decoder

  • 8 February 2018
  • 4 reacties
  • 777 Bekeken

Beste,
Zou er mij via deze weg eens iemand een deftige uitleg kunnen geven?
ik heb op 29/01/2018 een extra decoder aangevraagd deze ging 2 dagen nadien geleverd, na een week was deze hier nog niet, ik belde dan naar klantendienst en daar kreeg als antwoord dat deze niet was aangevraagd. Dus hebben ze hem opnieuw besteld en ging deze 2 dagen nadien thuis hebben. toen de tijd er was, WEER geen decoder gezien. Ik bel opnieuw en daar zegt men mij dat die genoteerd staat maar nog nergens besteld. Zou er mij iemand kunnen zeggen wanneer ik deze dan zal ontvangen AUB. Want uren aan de telefoon hangen steekt me echt tegen.
groeten, Marc
icon

Beste antwoord door ThomasP 8 February 2018, 11:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Marc, alvast mijn excuses hiervoor. Ik zie inderdaad dat er een probleem is met het order. Onze teams oden het nodige. Er is hier reeds een ticket voor opgemaakt (32722925) en mijn collega's doen hiervoor het nodige. Ze zullen je hierover contacteren.
kun je niet ongeveer laten weten wanneer ik de decoder dan eindelijk zal hebben.ik moet eerlijk zijn , ik heb nog nooit met proximus problemen gehad maar nu is het toch al van 18/01/2018 dat daar alles fout loopt en niets opgelost word in mijn geval. wat scheelt daar eigenlijk want ik word van Pier naar Pol gestuurd en dan is het nog niet opgelost. iets dat normaal 2dagen duurt hadden ze me gezegd.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Peelman!

Je order voor je 2de decoder is momentaal in verwerking sinds 12/02/2018, onze excuses voor deze vertraging.
Had u reeds een orderbevestiging ontvangen hiervan?

Groetjes,
Wouter
neen ik heb op dit moment nog geen orderbevestiging gekregen. maar u bent alvast bedankt

Reageer