Vraag

Aanvraag

  • 23 July 2017
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Ik heb drie dagen geleden een aanvraag gedaan om Proximus familus M te laten installeren. Ik heb echter een verkeerde keuze gelakt en zou dit willen annuleren. Kn dit nog zonder verdere kosten?? Zouden op 28 /07 komen voor installatie

2 reacties

Op zondag zal hier nu wel niemand regeren van proximus
  • maar mss best contact opnemen op gratis nummer 0800 22 800
  • of een privébericht sturen
  • een privébericht aan Het Proximus Team kan via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • je zou het ook kunnen doen via een opzeg form waar je duidelijk opgeeft wat je juist wilt annuleren en wat behouden via > http://proximus.be/opzeggen
Bedankt. Zal idd morgen moeten bellen. Op de chat is het enkel technisch Toch bedankt ?

Reageer