Vraag

Aansluiting tweede verblijf

  • 20 December 2018
  • 1 reactie
  • 380 Bekeken

Begin dit jaar vraag ik aan Proximus of er een aansluiting is op het tweede verblijf in de Ardennen via een Proximus Store. Eerst was aldaar geen aansluiting maaar na kontakt te hebben genomen met de technische dienst was er toch een aansluiting mogelijk en gezien wij de verbouwingswerken opstarten had ik graag geweten waar deze aansluiting zich in de straat bevond. Blijkbaar was dit niet mogelijk en hebben ze de diensten geaktiveerd waarna ik reeds facturen mocht ontvangen. Plots stond een medewerker van Proximus zonder verwittigen en afspraak aan het tweede verblijf om de installatie te plaatsen. Gezien de verbouwingsverken volop bezig waren en ik de vraag stelde waar de aansluiting zich bevond met de straat zou hij de techniche dienst langs sturen. Een tijdje later kreeg ik bericht dat ze zouden langskomen om de aansluiting in de straat op te zoeken en te herstellenen is dan ook gebeurd. Nu zijn de verbouwingswerken voltooid en vraag ik sinds 6 december de installatie te plaatsen en na 8 maal de klantendienst gekontakteerd te hebben is dit op heden nog altijd niet gebeurd daar er volgens geen aansluiting aanwezig is op dit adres niettegenstaande deze werken zijn uitgevoerd in de eerste helft van het jaar en de kabel aanwezig is binnenshuis. Na herhaaldelijke keren kontakt te hebben met de klantendienst en ik graag de aansluiting verwezenlijk had gezien tegen de 20 december daar wij met de feestdagen konden genieten met gans de familie in het tweede verblijf en dit met tv en internetaansluiting weten ze mij te vertellen dat ze er mee bezig zijn en iedere keer me gerust te stellen dat de technische me straks zal kontakteren voor een tijdstip af te spreken. De aansluiting ligt er en enkel de installatie dient geplaatst te worden en di moet zo lang aanslepen!! Dossiernr voorhanden maar ieder medewerker kan mij geen duidelijk antwoord geven of de installatie nu zal geplaatst worden voor de feestdagen of niet. Je zou voor minder naar de concurentie overstappen.
Klantendienst of klachten ik voel mij echt in de steek gelaten door jullie diensten en kan nergens terecht om een eerlijk antwoord te krijgen

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Pol,
We hebben via je e-mail adres verschillende gegevens kunnen terugvinden
Kan je ons
via deze link nog even het correcte adres voor de installatie doorgeven dan kijken we dit verder voor je na.
Mvg, Wilfried

Reageer