9 MAANDEN DURENDE KLACHT MELDING!

  • 12 March 2018
  • 0 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo,

Proximus! Waar bent u mee bezig??? Vanaf juni 2017 tracht ik een domiciliëring te verkrijgen om automatisch mijn facturen te betalen, handig toch?. Voor mijn iPhone met abbo was dit zo geregeld, voor mijn internet en TV was dit echter anders! Ik heb een gans boek van meldingen, pogingen, klachten, dossiers... maar nee, helaas. Toen ik vorige keer na een zoveelste poging weer iemand aan de lijn kreeg die het zou kunnen oplossen, dacht ja tis OK. Kreeg een korting aangeboden en klaar. Maar nee, ze hebben gewoon mijn perfect draaiende domiciliëring van m'n iPhone gestopt! Was dit dan de vraag? Opnieuw nam ik contact, opnieuw werd voor de 100ste keer mijn rekening nummer gevraagd, alles in orde meneer klonk het aan de andere kant. Maar helaas, de volgende poging was nog absurder , meneer er is een grondig probleem met u rekening nummer?? we schakelen u door, bij een tweede ingaven, ha nee alles ok nu. Maar weer helaas, toen ik nu ook facturen begon te krijgen van andere die bij mij zouden wonen, stapte ik naar hun winkel. Nee, meneer dat kan niet, u hebt gelijk enz... ik stuur u dossier door naar brussel. We maken een melding in het systeem betreft de verkeerde facturen. U krijgt hier een brief van. Na twee weken, een brief met poging tot nieuwe domiciliëring, maar verkeerd rekening nummer. Nu is m'n dossier afgesloten?? is dit dan opgelost?? mmmm... nope.

Dit getuigt van grote onkunde in het bedrijf, en ze zitten totaal niet in met hun klanten. Dat maar opbrengt. Dat ze nog meer show verkopen met hun digitale schermen in de shop om alles te registreren. Maar saven?? was dat? staat alleen een "delete" knopje op.

Dus Proximus, u zorgt ervoor dat er twee domicilieringen gemaakt worden die correct zijn. En U bezorgt mij een korting voor deze hinder. Als ik niets verneem van jullie, binnenkort programma "Recht door Vlaanderen" is kijken wat zij er van vinden.

SUCCES !

0 reacties

Geen reactie

Reageer