Beantwoord

115 minuten in wacht

  • 17 October 2017
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

Beste,

Ik ben dit echt beu, Proximus behoort tot de beste provider om zijn klanten van de ene dienst naar de andere dienst te sturen zonder een oplossing.

Oplossing: als klant mag ik het zelf gaan oplossen. A ja, en uw contract opzeggen is niet mogelijk, gelieve dit te doen tussen 09:00 - 17:00.

Mvg
Paul Demarbaix
icon

Beste antwoord door FreyaVR 18 October 2017, 16:01

Bekijk origineel

2 reacties

Ter info: opzeggen kan via deze link hier

Je kan altijd ok een privébericht sturen of gewoon de reactie van iemand Proximus hier afwachten

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt ons dit te vernemen, kan je even toelichten wat er gaande is? Groetjes Freya

Reageer