Beantwoord

Cloud account aanmaken

  • 22 February 2017
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Hallo,

Ik wil een proximus cloud account aanmaken maar dit lukt mij niet.
Ik krijg volgende foutmelding. Wat doe ik verkeerd?



Kunnen jullie mij verder helpen?

Vriendelijk dank
icon

Beste antwoord door ThomasP 22 February 2017, 08:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey kvantorre, ik zie dat de installatie gisteren is gebeurd. De volledige administratieve activatie van je account echter is nog in 'afsluitfase' waardoor je bepaalde functionaliteiten (in MyProximus) niet kan gebruiken. Normaal gezien stroomt dit volledig automatisch door. Ik maak voor alle zekerheid even een ticket aan naar de desbetreffende dienst. Zodra alles administratief correct staat, kan je gebruik maken van bijvoorbeeld de Cloud.
Ok bedankt voor de snelle reactie.
Ik volg het verder op.

Reageer