Wachttijden op callcenter

  • 27 December 2016
  • 2 reacties
  • 333 Bekeken

Reeds jaren zijn we professionele klant en beheren als syndicus een kleine 150 noodlijnen voor liften. Ondanks de sterke technische ondersteuning door uw diensten blijven een aantal zaken me nu al jaren mateloos irriteren. a) responstijd callcenter : momenteel hang ik - voor de zoveelste keer dit jaar meer dan 20 minuten aan jullie servicelijn 0800/22500. Dit gaat over business klanten dacht ik. Ik begrijp niet dat een deftige responstijd van vb 2 a 3' gerespecteerd wordt. Op een jaar tijd verlies ik zo ongeveer 3 arbeidsdagen.
b) administratie : regelmatig worden facturen opgemaakt op onvolledige of foute naam - blijkbaar is het moeilijk om een onderscheid te maken tussen de klant - rechtspersoon / VME en mijn vennootschap die de post ontvangt en het contract beheert. Gevolg bij ons : foutieve betalingen en heel wat administratief werk om dat terug recht te zetten...
Mocht u hieraan kunnen verhelpen zou onze tevredenheid nog een stuk omhoog kunnen...

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Bart,

Ik begrijp dat dit heel vervelend voor je is.

De wachttijden lopen jammer genoeg op en we proberen deze zo vlug mogelijk onder controle te krijgen.

Als je wil kan je steeds via deze link klantgegevens en beknopte info sturen en kijken we het voor je na.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Ik heb kort geleden eens 1u en 13min in wacht gestaan en dan heb ik uiteindelijk maar opgegeven.
Als ik nadien iemand van de klantendienst aan de lijn had kreeg ik enkel een verbaasde "is wel lang" te horen.

Reageer