Vastgelegde afspraak herstelling kabelbreuk door lassers van Proximus op 22.12.2017 om 16u koudweg genegeeerd

  • 22 December 2017
  • 2 reacties
  • 263 Bekeken

Reputatie 1
men wordt als trouwe klant 28j Proximus voor een voldongen feit gesteld : heb dan nog zelf moeten bellen ca.16u om te horen dat op 22.12.2017 om 16u geen lassers komen
Afspraak was nog 's morgens bevestigd door Proximus en als men naar technische dienst belt, wordt die afspraak nog steeds gemeld
Weinig respect, inleving en ethisch gedrag tegenover trouw clienteel
U drumt mij in een hoek waaruit ik alleen machteloos kan toekijken
Ik denk dat het tijd wordt dat de media aandacht krijgen voor het wangedrag van Proximus tegenover trouw clienteel : shame on you Proximus !!!!

2 reacties

Reputatie 1
men wordt als trouwe klant 28j Proximus voor een voldongen feit gesteld : heb dan nog zelf moeten bellen ca.16u om te horen dat op 22.12.2017 om 16u geen lassers komen
Afspraak was nog 's morgens bevestigd door Proximus en als men naar technische dienst belt, wordt die afspraak nog steeds gemeld
Weinig respect, inleving en ethisch gedrag tegenover trouw clienteel
U drumt mij in een hoek waaruit ik alleen machteloos kan toekijken
Ik denk dat het tijd wordt dat de media aandacht krijgen voor het wangedrag van Proximus tegenover trouw clienteel : shame on you Proximus !!!!
Het wordt echt schandalig, ik wacht al sinds vorige week donderdag op een oplossing.

Reageer