Vraag

Storing?


Ik heb in eens geen signaal meer op tv. Kijk prcies terug streepjes tv van de.jaren.stillekes

18 reacties

indien je een Powerline gebruik zo'n bakje in het stopcontact met een internet kabel naar de decoder eens uit trekken decoder uit trekken 2 min wachten en dan Powerline insteken en dan de decoder dan kijken of Welkom Proximus TV op uw scherm komt als dat nog slecht is dan kan je de kabel HDMI of SCHART die dat naar je tv gaat eens uit trekken en weer insteken.
Heb je op je tv de juiste HDMI ingang gekozen daar waar je proximus decoder op toekomt met zijn HDMI kabel.
Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren geen tv meer. Ik heb alles gereset en gedaan en heb nu nog steeds geen tv. Internet is geen probleem mee.
Bellen naar Proximus bij ons was dat ok 3 jaar lang en 5 jaar Internet problemen gewoon een technieker laten komen.
Probleem is alles in dicht vandaag met de nationale feestdag. Dus klantenservice is niet te bereiken vandaag wat eeer leuk is.
tja Proximus ik ben ook niet blij met hun klanten dienst eerst een uur dat muziekje en dan "ja maar daarvoor moet je ergens anders zijn" dan ga je naar daar en dan ga je weer aar het eerste ...
Telenet is ook toe vandaag dus op dat punt is dat hetzelfde. Heb nog nooit geen probleem gehad met proximus tot nu toe.
mss toch eens proberen via twitter als je een twitter account hebt, soms merk ik dat er getweet wordt op feestdagen, maar of ze ook op technische problemen reageren weet ik niet?
Reputatie 6
Badge +3
Decoder resetten, kabels controleren, modem resetten...
Allemaal al gedaan
Is je decoder rechtstreeks verbonden met de bbox of zitten er plc's of wifi bridges tussen.
Als je op de aan/knop drukt (vooraan) zie je dan iets op het tv scherm?
Hier ook geen tv. Foutcode sys_1. helpdesk gesloten...
Dit wijst op een serverfout dus je zal moeten afwachten tot proximus het opgelost heeft
Reputatie 7
Badge +4
Dag Wim, is je probleem ondertussen opgelost? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag David, is je probleem ondertussen opgelost? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kathleen, is je probleem opgelost ondertussen? MVG, Wim
Geachte, heb ook hetzelfde probleem. geen verbinding met het netwerk. Ik heb ook alles geprobeerd maar helaas geen resultaat.
Reputatie 5
Badge +4
Dag ufuk, stuur me even via een prive bericht je klantnummer door. Dan meet ik de lijn uit.

hier de link om ons te contacteren via een prive bericht :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, AndyM

Reageer