Slechtst denkbare service ooit...

  • 15 February 2017
  • 2 reacties
  • 548 Bekeken

Mijn verhaal is zo hallucinant en overdreven pijnlijk dat het niet geloofwaardig gaat overkomen. Even een korte schtes: op 2 november vorig jaar heb ik een Business abo genomen; ik had alles al bij Proximus maar nu zou mijn gsm-abo (dat ik bij Base heb) daar gewoon bij in opgenomen worden. Ik kreeg een sim-kaart mee en binnen de 2 dagen zou alles in orde zijn. Dat bleek echter niet waar. Sindsdien heb ik een 40-tal telefoons gedaan met de Proximus 'service'-lijn, telkens met iemand anders aan de lijn en altijd weer opnieuw moest ik mijn hele verhaal doen. Nooit heeft iemand iets kunnen oplossen. Wel excuses en kortingen en telkens de belofte dat het binnen de kortste keren zou opgelost zijn. Niets uiteraard...
Ook nog enkele officiële klachten gedaan, zelfs geen antwoord op gehad. Ik heb nog een account manager van Proximus proberen in te schakelen, alles tevergeefs. Dat heeft mij in totaal ongeveer 25 uren gekost.
Ik ben dit alles kotsbeu en ga met alles overstappen naar Orange (heel waarschijnlijk).
Ik zet dit hier om iedereen te waarschuwen die een gelijkaardig probleem heeft. Stop nu al best met uw Proximus abo want mij heeft het enkel woede-aanvallen en een berg frustratie opgeleverd.

Vandaag zou er een vertegenwoordiger langs komen die alles ging oplossen maar die is niet komen opdagen en heeft zelfs niks laten weten.

Een zeer misnoegde toekomstige ex-klant

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Bert4455!

Kan u mij het betrokken oproepnummer met de juiste simkaartnummer (SSN nummer) even doorgeven via een privébericht, graag kijken we het even na voor u.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter
Ik zit ondertussen 8 jaar bij Proximus, maar ik heb het ook gehad! Hopelijk bij een andere provider een voordeliger tarief en beter werkende site & service.

Reageer