Reclamebrief Bizz Pack

  • 9 December 2013
  • 0 reacties
  • 200 Bekeken


Vorige week een persoonlijke reclamebrief gekregen van Belgacom, of we al onze producten (internet intense, belgacom tv) niet in een Bizz Pack zouden onderbrengen. Na wat opzoekwerk dit uiteindelijk gedaan (vorige week) en van de gelegenheid gebruik gemaakt om een proximus abbonement ook in dit Pack onder te brengen (sinds mobiele telefonie in België bestaat al Proximus-Belgacom klant).


Nu was er in deze brief ook de aanbieding om bij activatie van zo'n Bizzpack, een Samsung tablet te kunnen verkrijgen voor 1 euro.


'Eindelijk denkt Belgacom ook eens aan zijn vaste (tevreden) klanten, die ook al heel lang klant zijn', dachten wij...


Blijkbaar is dit dan toch niet mogelijk volgens de klantendienst, want dan zou je een nieuwe internetverbinding moeten toevoegen aan je Bizzpack.


Hoe onnozel klinkt dat?! Wie heeft dan wel kans om zo'n tablet voor 1 euro te kunnen kopen? Meestal hebben zelfstandigen en KMO's al een internetverbinding.


Wat moet ik dan doen? Mijn internetverbinding opzeggen (die ik echt wel bijna 24/24 nodig heb) en een nieuwe (zelfde) aanvragen?


Dus zit er niets anders op dan braafjes onze facturen te blijven betalen, en nieuwe klanten met alle voordelen te zien gaan lopen.


Ik heb nog nooit kwaliteitsproblemen met Belgacom gehad, maar eens een voordeel voor ons zou ook mooi zijn.


Als ik verhuis, zal ik toch 2 keer nadenken voor ik voor Belgacom kies (uiteraard als 'nieuwe klant', met alle voordelen van dien). Want het vaste klant zijn telt blijkbaar toch niets af voor Belgacom.

0 reacties

Geen reactie

Reageer