Beantwoord

Pack For Employees

  • 2 March 2018
  • 7 reacties
  • 1105 Bekeken

Beste, ik ben reeds klant bij Proximus maar ik heb nu via mijn werkgever de mogelijkheid om te genieten van "Pack For Employees". E-mail ontvangen, link gevolgd en wat blijkt: er zal nu een nieuwe installatie uitgevoerd maar dit is totaal niet nodig. Ik ben reeds aangesloten.
Ik wil het volgende blijven behouden: Internet Maxi, Proximus TV, Netflix, Belgisch Voetbal, vaste telefonie MAAR wel 1 extra decoder huren aub.
icon

Beste antwoord door AkiW 25 May 2018, 21:05

Bekijk origineel

7 reacties

Rino,

Been there ... done that ... ben al 5 maanden bezig om het opgelost te krijgen ...
Veel succes ermee.

Nu zijn zelfs al mijn producten verdwenen uit MyProximus. Enkel het mobiel abo van mijn vrouw staat er nog en Norton. De rest (Tuttimus) helemaal verdwenen. Kan dus geen opties meer aanpassen ... MAAR de facturatie gaat wel gewoon 'verkeerd en zonder employee korting' door. En maar bellen met de klantendienst ...

Kunnen jullie hier ook eens buiten het systeem om kijken wat er mis gaat want dit lijkt er echt niet meer op.

Er werden mij al diverse klachtendossiers gemeld maar er gebeurt gewoon niets mee.

Succes Rino!
Groeten,
Kristof
Reputatie 6
Badge +3
Kan je ons via een privé bericht de klantengegevens en voordeelcode even doorgeven aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg. Wilfried
Beste Proximus,

Ik kan ook via mijn werkgever gebruik maken van een Pack for Employees, waarom kan ik dit niet gewoon toepassen bij mijn factuur gegevens? Heb nu al 2 facturen gehad waarbij de 10% karting niet werd toegepast. Hoe zal dit nu opgelost worden? Graag dringend actie aub.

Hartelijk dank bij voorbaat.
Mvg,
Jasmien
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

om te kunnen genieten van de 10% korting (Affinity Pack for Employees ), moet u zich eerst inschrijven via deze link hier:

www.proximus.be/affinity

Groeten, Aw

Ik heb een mail met link gekregen om mijn Split Plan te activeren. Ik heb dit stappenplan doorlopen maar krijg op het eind de melding dat mijn bestelling niet online kon verwerkt worden.

Ik vraag me ook af wat ik juist allemaal moet aanduiden: enkel mijn internetverbinding selecteren die mijn werkgever terug betaald? Of ook tv, vaste lijn & All Sports toevoegen uit mijn factuur?

Ter info: ik weet niet of nu nog iemand van proximus zelf je zal hiermee kunnen verder aangezien de achterliggende diensten nu niet meer kunnen geraadpleegd kunnen worden en in het weekend komt ook niemand meer van proximus zelf langs op het forum.
Maar in ieder geval zal maandag u wel hierbij kunnen verder helpen.

NB: De helpdesk 0800 22 800 kun je in het weekend wel raadplegen.

Reputatie 7
Badge +3

@Fabian88 

Beste,

ik heb een dossier opgemaakt voor de betrokken dienst.

zij zullen dit verder opvolgen en indien nodig je contacteren.

Groeten,

Tina

Reageer