Beantwoord

Overname contracten

  • 30 October 2017
  • 2 reacties
  • 684 Bekeken

Mijn twee contracten (klantnr 615807419) staan momenteel op naam van mijn vennootschap die bij vonnis van 26/10 in faling is gegaan. Ik wil deze beide contracten (2 gsm toestellen) echter blijven behouden door ze op naam van mijn echtgenote over te zetten.
Wanneer ik vandaag de curator op bezoek kreeg raadde zij me aan de overname te doen om dan te vermijden dat de twee gsm toestellen mét bijhorende nummers zouden worden geblokkeerd en geschrapt. Ik ging samen met mijn echtgenote, vanmiddag naar de Proximus winkel in Leuven om dit in orde te brengen. De loketbediende vertelde me echter dat hij dat niet kon uitvoeren omdat er specifiek de toestemming nodig was vanwege de curator. Ik hoop op snelle reactie en tussenkomst vanwege de curator zodat ik alsnog asap me terug kan aanbieden in de winkel. Heeft u enig idee hoeveel tijd me nog rest ? Bedankt, Peter
icon

Beste antwoord door tina.b 31 October 2017, 14:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Peter,

Er werd vandaag een dossier opgemaakt met alle gegevens en akkoord van curator voor overname. Dus dat zal weldra uitgevoerd worden.

Info hier op forum is nu openbaar : beter als privébericht in de toekomst ?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden

We hopen dat het snel in orde komt.

Met vriendelijke groeten,

Tina
Dag Tina,

Inderdaad door tussenkomst van de curator is vandaag alles overgezet naar mijn echtgenote en kunnen we beiden onze twee smartphone's mooi blijven gebruiken.
Dank je.

Reageer