Opzeg CLOUD

  • 29 December 2016
  • 7 reacties
  • 534 Bekeken

Ik ben overgestapt naar Office 365 Business Premium.
Hoe kan ik de bestaande Proximus Cloud toepassing stopzetten aangezien in Business Premium 1TB OneDrive voorzien is ?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag BVWO_1

Ik heb hiervoor een dossier (40702189) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Deze gaat alles voor je in orde brengen en je nog contacteren ivm de oplossing.

Met vriendelijke groeten

Koen
Hallo Koen

Inmiddels heb ik bevestiging gekregen van de deactivatie van de Cloud-toepassing.
Graag had ik ook de Office 365 Business Premium opgezegd. Ik heb hiervoor een mail gestuurd naar webservices, maar nog geen reactie ontvangen. Kan u dit nakijken aub ? Alvast bedankt en prettig eindejaar.
Reputatie 7
Badge +4
Dit is inderdaad toegekomen en zal door de bevoegde dienst in orde gebracht worden.

We zullen je hierover nog zeker contacteren.

Je kan altijd verwijzen naar het onderstaande dossiernummer (40702106)

Mvg,

Koen
Hallo Koen
hoe kan je MS Office 365 Business Premium DEFINITIEF opzeggen ? In mijn productoverzicht (in 'my proximus') staat de MS Office 365 Business Premium weerom in de lijst bij 'andere producten' !
Ik heb een BIZZ-ALL IN en heb standaard in het abonnement MS One Drive for Business, dit is OK. Daarnaast (bij 'andere producten'-overzicht) heb ik een MS Office 365 Business Premium abonnement. Dit laatste wil ik dus (definitief) schrappen / annuleren. Dit werd reeds meermaals doorgegeven...doch steeds duikt dit weer op in mijn facturen en moet ik rechtzettingen vragen. Ik vermoed dat men niet goed weet dat MS One Drive for Business (wat standaard in een BIZZ ALL IN zit) NIET hetzelfde is als MS Office 365 Business Premium.
Nergens staan in je 'productoverzicht' een 'annulatieknop'...wel 'bestelknoppen'...toch wel vreemd.
Graag een definitieve oplossing !
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Alvast excuses hiervoor.

Ik heb dit meteen een dossier (42289381) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen dit in orde brengen en je nog iets laten weten.

Groeten

Koen
Hallo Koen, Ik heb verder nog niets vernomen. In mijn 'productoverzicht' in 'my proximus' staat nog steeds MS Office 365 Business Premium.

Wanneer wordt dit verwijderd ?

Groeten, Bruno
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bruno,

Ik zie dat uw dossier inderdaad nog niet was toegekend.

Nu heb ik gevraagd dat het met prioriteit in behandeling genomen wordt.

Alvast excuses voor het wachten.

Groeten

Koen

Reageer