Vraag

Opstart split billing


Ik ben recent overgestapt naar Proximus. Mijn werkgever komt een stuk tussen in de kosten maar daar moet het Split Billing opgezet worden.

Ondertussen al een 5-tal keren met Proximus support gebeld maar nog geen beweging.
Wat lijkt me nodig:
- opstart langs het bedrijf hun kant. Daar hebben ze de juiste documenten voor nodig
- mijn akkoord. Daar heb ik de juiste documenten voor nodig.
Kan iemand mij helpen?

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
in afwachting dat iemand van Proximus reageert geef ik je reeds dit mee ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_cl_pfe/bedrijven-en-overheden/oplossingen/internet-en-netwerken/packs-for-employees.html
Reputatie 6
Badge +4
Dag Moeneclaey,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.

Mvg, Koen
Reputatie 6
Badge +4
Via deze link kan je Het Proximus Team contacteren.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bedankt voor de antwoorden.
Berichten gestuurd en dossier opgestart maar ondertussen windstil.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Moeneclaey,

Kan je ons via deze link nog even de klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.

mvg, Wilfried

Reageer