Beantwoord

OneDrive voor Business

  • 4 June 2018
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

Ik slaag er niet in om mijn ODvB te activeren/benaderen. Na inloggen in My Proximus en klikken op de link portal.office.com geef ik in het inlogscherm mijn emailadres in. Ik krijg dan 2 opties : werkaccount en persoonlijk account. Bij kiezen van werkaccount en ingeven van mijn wachtwoord krijg ik steeds de boodschap dat mijn paswoord of mijn emailadres niet geldig is. Als ik een nieuw paswoord aanvraag krijg ik dit toegezonden op het emailadres dat ik ook gebruik om in te loggen, maar opnieuw de boodschap dat het paswoord niet correct is. Reeds contact gehad met de technische ondersteuning maar geen oplossing gevonden. Iemand hier op het forum die mij kan helpen ? Alvast bedankt.
PS : de onderwerpen op het forum heb ik allemaal doorgenomen maar bieden geen oplossing
icon

Beste antwoord door Wim VL 4 June 2018, 15:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Stefan, ik zie niet meteen een probleem, je one drive staat geregistreerd aan je myproximus en je hebt een login. Heb je al proberen aanmelden op https://login.microsoftonline.com met je admin@fc...onmicrosoft.com login?
Alles werkt. Bedankt voor de zeer snelle oplossing.

Reageer