Vraag

Nieuwe abonnementen

  • 30 May 2017
  • 2 reacties
  • 292 Bekeken

Geachte,
Op 5 mei hadden wij besloten om al ons abonnementen en Internet over te schakelen naar proximus.
Die dag hebben we een mail gestuurd en hebben ze ons onmiddellijk terug opgebeld.
Alles is telefonisch gebeurd om te veranderen naar Proximus.
Wa blijkt er ,ze sturen een brief naar mijn adres maar met een verkeerde naam !!! (Mv.Wynants Marie )
Ik had terug gebeld voor te zeggen dat de naam niet klopt ,ze gingen dat in orde maken ! Ondertussen is mijn man zijn gsm uitgeschakeld van zijn vorige provider (orange) paar dagen NIET kunnen bellen . Ook proximus had ons nog geen telefoonkaartjes gestuurd met de juiste naam !! We waren van plan om met 3 abbonementen en 1 oplaadbare kaart te veranderen naar Proximus.we gingen allemaal overschakelen naar abonnementen van Proximus + aankoop gsm (Iphone 7). Daarna hebben we dubbele kaartjes gekregen zowel op mijn naam als die op naam van Marie Wynants.
Mijn man steekt het juiste kaartje in en werkt niet !!!
Terug gebeld naar Proximus ,ze geven mij door dat het kaartje messchien beschadigd is en er mee naar de winkel moet gaan van Proximus.mee naar de winkel geweest met al mijn brieven en kaartjes zowel op mijn naam en die van Marie Wynants (GEEN IDEE WIE DAT IS)
In de winkel geven ze mij door dat het kaartje niet aktief staat.dus geef ik ook die andere kaartjes AF.wa blijkt er dat die andere kaart dan wel aktief staat ,en mij doorgegeven dat GEEN probleem is om deze te gebruiken omdat het op de juiste gsm.nr.staat.
Maar de 2 andere kaartjes waren wel in orde!
Ondertussen nog altijd geen 4 de kaartje ontvangen !Ook nog nie de nieuwe gsm!
Ze hebben op 12 mei opgebeld voor een afspraak voor mijn Internet thuis op gisteren 29 mei . WAT OOK AL LAAT IS . Gisteren een dag verlof genomen voor techniekus. Die NIET afgekomen is !!
Ik bel wat het probleem was , en zegde mij dat het geannuleerd was !
Waarom wiste ik ook Niet !Ze gingen mij terugbellen binnen een kwartier terugbellen maar nog altijd niet gebeld !. Ik weet niet wat er aan de hand is !!!
Ook nog altijd niet achter de gsm kunnengaan dat ik aan mijn dochter beloofd heb !
Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen ,ik geen idee wat er nu moet gebeuren .
Ze houden mij constant aan het lijntje .Terwijl wij gewoon een nieuwe klant wil worden .

Klantennummer;620319504

Mvg.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste Vanessa, best eens contact opnemen met "Het Proximus Team" via privé bericht.
https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679
Reputatie 7
Badge +3
Dag Vanessa1234,

Kan je me een privébericht sturen met je klantgegevens? Graag ontvang ik ook de juiste gegevens waarop de producten actief moeten staan (naam + adres). Geef je me ook even de gsm nummers en simkaartnummers door?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer