KMO's en zelfstandingen niet belangrijk genoeg voor proximus!

  • 12 November 2014
  • 1 reactie
  • 372 Bekeken

Beste,


Reeds jaren zijn wij trouwe klant van Proximus met een zestal nummers niet groot maar niet iedereen binnen het bedrijf krijgt een gsm. Helaas merken wij dat de dienstverlening van Proximus gedaald is naar een diepte punt. Zij geven niet om de kleine KMO of zelfstandige. Wijzigingen in een abonnement aanbrengen is een lijdensweg ook langs gaan in de bizz corner helpt niet enkel voor nieuw abonementen of klanten word daar meegeven je moet maar bellen naar het contact center. Helaas hebben wij als zelfstandigen en zaakvoerders wel andere zaken aan ons hoofd dan uren bezig te zijn met deze zaken.


Ook staan wij altijd in de kou als bestaande klant wanneer het gaat om promoties of aanbiedingen op toestellen enkel voor nieuwe klanten word meegeven.


Na al die jaren bij Proximus zijn we zeer ontevreden over de service en het advies naar bestaande klanten toe moest ik zo mijn klanten behandelen wel dan zo het snel gedaan zijn vrees ik met mijn bedrijf.


Ik hoop dat Proximus dit opneemt voor de toekomst en hieraan werkt.



1 reactie

beste Thomas, onze excuses voor je minder goede ervaring met onze dienstverlening. Allicht kan ik je een oplossing bieden. Op onze webpagina kun je aan de rechterkant via My Proximus een login aanmaken langs dewelke je al je rekeningen, tariefplannen e.d. zelf kunt beheren. Voor bedrijven dien je wel een formulier in te vullen zodat we weten dat enkel de geldige verantwoordelijke van het bedrijf hiertoe toegang kan hebben. Hiertoe dien ik wel je email adres te hebben om je dit te kunnen toesturen. mvg, Danny

Reageer