Klantvriendelijkheid

  • 13 January 2017
  • 1 reactie
  • 285 Bekeken

Eind vorige maand mocht ik de klantvriendelijkheid van uw businesscontactcenter ervaren. Of liever het complete gebrek eraan.
Geen enkel empatisch besef. Geen greintje medewerking. Incompetentie over de hele lijn (3 verschillende medewerkers aan de lijn gehad op 3 verschillende dagen). Ambetantenarenmentaliteit van twintig jaar terug.

Dus moegetergd mijn contract opgezegd en overgestapt naar Telenet. Vandaag mijn bbox (die opgevraagd werd) binnengebracht bij de Proximuswinkel (inWijnegem ShoppingCenter).

En daar fantastisch goed geholpen door een medewerker. 5 minuten na sluitingstijd van de winkel dan nog.

En dan denk ik: het kan dus wel.

Zo'n groot verschil in klantvriendelijkheid tussen twee diensten van hetzelfde bedrijf: onbegrijpelijk!

Dus @management Proximus: laat die kerel van die winkel het begrip klantvriendelijkheid eens uitleggen aan de medewerkers van het businesscontactcenter. Je gaat u veel weglopende klanten besparen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jan,

Spijtig dit te horen.

En dit zou zeker niet mogen gebeuren.

Ik geef zeker hiervan de nodige feedback van door aan de bevoegde diensten zodat dit in de toekomst vermeden kan worden.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer