Interne communicatie bij Proximus?

  • 16 February 2018
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Ik heb in november vorig jaar mijn internet en gsm abonnementen overgezet van privé naar business formules. Tot op dat moment altijd zeer tevreden geweest met Proximus. Na de overschakeling moest er een technieker langskomen om onze kabel te fixen en onze digitale tv in orde te brengen. Ook allemaal dik in orde.

Nu krijg ik in de loop van januari een mail met daarin de bevestiging dat er een technieker langskomt op 29 januari en dat ik daarvoor moet thuis zijn. Er is mij nooit gevraagd of die dag voor mij past? Ik weet niet eens waarvoor er een technieker moet langskomen aangezien alles perfect werkt. Bovendien ben ik op het voorgestelde tijdstip op reis, dus ik bel dus naar de helpdesk om die afspraak te cancellen. Geen probleem, ze wisten zelf ook niet goed waarom er een technieker ging langskomen.

De volgende dag krijg ik plots weer een mail met de bevestiging dat de technieker gaat langskomen op 29 januari. Ik dacht dat die afspraak gecancelt was? Negeren dus, als ze graag hun tijd verliezen, dat ze maar doen. Ze zouden voor een gesloten deur staan.

29 januari, op een zonnige dag in Tenerife : ik krijg telefoon van een technieker met de vraag of er binnen een half uur iemand thuis gaat zijn. Ik leg die technieker vriendelijk uit wat er gebeurd is en dat er dus niemand thuis zal zijn. Die man is heel vriendelijk, kan er zelf ook niet aan doen en stelt voor om een nieuwe afspraak in te plannen. Deze keer mag ik zelf een voorstel doen wanneer voor mij past. We komen overeen dat hij langs komt op dinsdag 6 februari in de voormiddag. Ik krijg daar ook een bevestigingsmail van.

Dinsdag 6 februari, 12u30 ... nog steeds niemand gezien of gehoord. Nu, ik ben zelfstandige, dus een halve dag thuis blijven is een halve dag niet betaald. Ik was dan ook niet echt opgezet met het feit dat ze me zelfs niet hebben gebeld om te zeggen waarom er niemand is langsgekomen. Sindsdien heb ik niets meer van hen vernomen tot vandaag.

Nu krijg ik plots weer een mail dat ze volgende week dinsdag in de namiddag gaan langskomen. Wederom krijg ik zelfs geen input of dat tijdstip wel voor mij past. En denken ze nu echt dat ik nog eens een halve dag onbetaald verlof ga nemen en de kans te lopen dat er weer niemand langskomt?

Er scheelt duidelijk iets met de interne communicatie bij Proximus en ik hoop dat ze dat snel opgelost krijgen, anders gaat het hun klanten kosten ...

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Kan u via een privé bericht ons even uw klantengegevens doorgeven aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer