Inefficiëntie en onprofessionaliteit troef bij Proximus

  • 14 December 2017
  • 0 reacties
  • 220 Bekeken

Als trouwe zakelijke klant zag ik 3 maanden geleden het Bizz-All-In aanbod. Na contactname met een biza-expert 3 maanden geleden ging men alles overzetten. Een maand later geen wijzigingen en een nog hogere factuur.
Wederom contact opgenomen met Bizz-expert die wederom alles ging omzetten met een gegarandeerde besparing van €100/maand.
3 maanden later nog nooit zo'n hoge factuur gehad en nog steeds niets omgezet. Op aanraden van velen naar de Proximus-winkel (Boom gesloten dus verder naar Wilrijk), daar een rij tot buiten en hopeloze wachttijden.
Terug contact opgenomen met Bizz-expert. Deze wist me te vertellen dat hij niets kan doen aangezien mijn factuur nog open staat (welke ik niet betaal wegens geen omschakeling).
De vroegere service van een back-office is zonder verwittigen afgelast. Of om de letterlijke woorden van proximus te gebruiken: "Sommige klanten zijn er af gevallen."!
Als zakelijke klant met een factuur van gemiddeld €450/maand beteken je dus niets!
Als ik zo mijn bedrijf moest runnen, dan was ik al lang failliet! Proximus heeft absoluut 0,0 respect voor zijn klant. Inefficiëntie en onprofessionaliteit troef bij Proximus

0 reacties

Geen reactie

Reageer