Beantwoord

Heel moeilijk om hulp te krijgen binnen Proximus

  • 23 March 2017
  • 3 reacties
  • 482 Bekeken

Hallo,
Ik heb een openstaande factuur die ik betwist. Dit voor een service waar ik nooit gebruik heb van gemaakt.
Daarvoor heb ik al verschillende brieven verstuurd, verschillend malen telefonisch contact gehad. Er zijn ook al verschillende dossiers geopend: oa 28067829 en 26689872. Maar blijkbaar kan of wil niemand een beslissing nemen. Ik vraag gewoon dat ze mij eens bellen om dit geval te bespreken. Nu een half jaar later ontvang ik plots terug een reminder. Ik heb nog maar eens een aangetekende brief naar Brussel verstuurd. Kan iemand mij aub eens bellen om dit geval te bespreken? Ik zou dit graag eindelijk eens oplossen. Alvast bedankt. Karel 0474 996 531, klant 619126613
icon

Beste antwoord door AntonellaD 24 March 2017, 12:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag spirits,

Hierover zijn er momenteel 2 dossiers lopende: 41986045 en 41992132.

Ik heb deze dossiers geëscaleerd via mijn verantwoordelijke. De bevoegde dienst zal je hierover op de hoogte houden.

Groetjes,

Antonella
Vandaag 4 uur bezig geweest om pakket te laten aanpassen. Na vele malen in wacht ,effe aan collega vragen , komt in orde . Nog steeds niet. Degelijk hulp krijgen blijkt niet eenvoudig. Altijd Belgacom, Proximus skynet etc. Gehad. Nu twijfel ik ernstig om te veranderen van provider,.
Vandaag 4 uur bezig geweest om pakket te laten aanpassen. Na vele malen in wacht ,effe aan collega vragen , komt in orde . Nog steeds niet. Degelijk hulp krijgen blijkt niet eenvoudig. Altijd Belgacom, Proximus skynet etc. Gehad. Nu twijfel ik ernstig om te veranderen van provider,. Mee eens.

Reageer