Vraag

Foute factuurberekening rechtzetten

  • 4 January 2018
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

Hallo
Wij krijgen al verschillende maanden een factuur waarbij een van de twee mobiele telefoons niet in het business pack werd opgenomen, terwijl beide telefoonnummers op hetzelfde moment aan deze pack werden gekoppeld. Volgens de klantendienst staat alles in de computer correct, maar toch moet er steeds een creditnota gestuurd worden. De factuur zelf? Die wordt nog steeds niet correct opgemaakt. Dit werd reeds telefonisch, per e-mail en in het tevredenheidsonderzoek gemeld, maar er komt geen reactie of rechtzetting. Wat kunnen we nog meer doen?

4 reacties

Lauter ter info: klacht indienen kan ook op deze manier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Succes, ik heb een gelijkaardig factuurprobleem en probeer ook al maanden correcte facturen te krijgen.
De eerste maanden volstond een forumbericht of bericht op messenger om een creditnota te krijgen (waarmee de oorzaak nog niet opgelost was).
Nu krijg ik zelfs op een officieel doorgestuurde klacht geen reactie (al 3 weken oud), en dus ook geen creditnota, en al helemaal geen oplossing.
De klacht zal hen niet tegenhouden om rappels te sturen (het correcte bedrag betaalde ik, het foute (betwiste) bedrag blijft open)
"regel het meteen" ? 😆
Geduld moet wel een hĂ©Ă©l schone deugd zijn 😉 Jij ook succes, Hans!

Reageer