Beantwoord

Business abonnement

  • 12 February 2017
  • 3 reacties
  • 827 Bekeken

Na bezoek van een vertegenwoordiger werd mij de business All-in formule geadviseerd die mij voordeliger uitkwam, gezien ik voorheen 2 gsm's op de zaak had staan en al de rest privé. Aangezien de wachttijden telefonisch nogal opliepen en ik de indruk kreeg dat we naast mekaar aan het praten waren, ben ik voor deze omschakeling op zaterdag enkele weken terug naar de proximus winkel in Dendermonde geweest om een persoonlijker en duidelijker contact te krijgen. Daar werd mij nog een andere formule aangeboden die nog voordeliger zou zijn en zou nog een derde gsm nummer overgenomen worden waarvoor ik een andere simkaart kreeg. Dit nummer werd uiteindelijk niet overgenomen zodat ik de daaropvolgende zaterdag opnieuw langs ging om dit in orde te brengen. Na de nodige wachttijd (3 verkopers maar slechts 1 die zich met business klanten bezighoudt) en het aanklikken van het juiste vakje zou dit na 2 uur in orde moeten zijn. 2 uur later enkel een droog berichtje met de melding dat de overname niet geslaagd was en wij de pack voordelen zouden verliezen zonder verdere verklaring. De daaropvolgende zaterdag opnieuw naar de proximus winkel en na een wachttijd (business klant) van bijna een uur en telefoon in de handen gestopt gekregen met een wachtmuziekje zodat ondertussen ander klanten konden geholpen worden. Na een half uur wachten zonder resultaat, heeft de verkoopster onze gegevens genoteerd met de melding dat we de volgende maandag door haar baas zouden opgebeld worden met meer uitleg, een oplossing of wat dan ook. Maandag enkel een standaard sms berichtje met de melding dat mijn aanvraag niet kon uitgevoerd worden en ik niet van de packvoordelen kan genieten. Weerom geen verdere uitleg of oplossing. Ondertussen heb ik net dezelfde producten als voorheen enkel met een ongevraagd sport boeket erbij maar wel aan een tarief 60€ duurder dan voor het bezoek van de vertegenwoordiger. Finaal moet ik mij tot een forum wenden omdat de directe persoonlijke aanpak in de proximus winkel geen resultaat oplevert. Hoe kan ik een derde gsm nummer (mag zelfs een totaal nieuw zijn) opnemen en graag ook de oude tarieven terug krijgen.

Klantnummer 619290284
icon

Beste antwoord door tina.b 1 March 2017, 15:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag BartVanak,

Alvast de excuses.

Ik heb meteen een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst en een collega zal je spoedig contacteren.

Ook zal ik de nodige feedback sturen naar de betrokken diensten.

Met vriendelijke groeten

Koen
Tot op heden heeft er nog niemand contact opgenomen, hebben jullie mijn GSM nummer?
Reputatie 7
Badge +3
Blijkbaar heeft men op 14, 15, 16 feb enkel via een vaste lijn proberen bellen.

Ik heb hier een gsm eindigend op 42 ? Beter dan vaste lijn ??

Ik maak een dossier met als nummer 41706994 om dit alsnog in orde te krijgen.

vriendelijke groeten

Tina

Reageer