Beantwoord

Bizz Switch

  • 29 October 2017
  • 2 reacties
  • 310 Bekeken

Hallo,
Mijn collega en ik bemannen een helpdesk dat nummer (vaste lijn) zou doorgeschakeld moeten worden naar één van beide gsm's. Kunnen we via Bizz switch app kiezen of de vaste lijn bij mij uitkomt of bij mijn collega uit komt? Bijvoorbeeld als ik het uitschakel dat deze dan automatisch bij mijn collega aan staat?
icon

Beste antwoord door ThomasP 30 October 2017, 09:26

Bekijk origineel

2 reacties

In afwachting dat er een bevestigend antwoord krijgt van iemand van proximus (of iemand anders) geef ik je deze info al mee >
https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/sme/Mobile_Switch-Specific_Terms_and_Conditions_01062015_NL/Mobile_Switch-Specific_Terms_and_Conditions_01062015_NL.pdf
Reputatie 7
Badge +6
Hey TZWMVLRoel, ja en nee, ik leg het even uit.
De Bizz switch app is zo in gebruik ingesteld dat je je vaste lijn koppelt met een (Proximus) GSM nummer van waarop je dmv de Bizz switch app de doorschakeling manueel kan activeren of automatisch dmv een door jouw gekozen schema.

Je kan de app niet koppelen met meerdere GSM nummers. Wel heeft de app nog een doorschakel functie, je kan dus op de app de extra doorschakeling kunnen instellen zodat deze dan naar de 2de nummer gaat. Maar je kan deze dan niet beheren vanop de 2de GSM.

Meer info hierover vindt je terug op deze pagina, onder het topic 'Doorschakelen van uw oproep'.

Reageer