Beantwoord

Bizz All-in nachtmerrie

  • 23 November 2016
  • 9 reacties
  • 570 Bekeken

Hey iedereen,
Ik ben zelfstandige geworden en wil mijn residentieel abonnement omzetten naar een Bizz All-in.
Dit is al een echte nachtmerrie geweest en ik ga jullie de details besparen.
Momenteel werkt bij mij thuis alles perfect, maar toch wil Proximus per se nog een technieker sturen.
Waardoor ik dus een dag niet kan werken en als beginnende zelfstandige (verplicht onsite bij de klant) is dat financieel wel niet zo leuk.
Naar het waarom konden ze me enkel zeggen omdat ik in mijn residentieel abonnement geen actieve telefoonlijn had en nu wel aangezien dat standaard in de Bizz All-in formule zit.
Kan er iemand bevestigen dat er daar effectief een technieker binnen voor moet zijn en wat die dan juist allemaal gaat doen.
Ik heb een apart rack met duur netwerk materiaal waar ik liefst niemand in laat.
Deze nachtmerrie is al een maand bezig, bellen naar de helpdesk of lokaal naar de Proximus winkel gaan helpt allemaal niet.
Alvast Bedankt
icon

Beste antwoord door HeidiE 21 December 2016, 09:05

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Garfield.Arbuckle,

Stuur je even je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel ook via een privébericht door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
De lijdensweg gaat spijtig genoeg verder.
Heb nu een factuur gekregen op mijn prive account met zowel bedragen voor mijn prive als mijn bedrijf.
Zonder vermelding van de naam van mijn bedrijf en btw nummer kan ik dat bedrag niet in mijn boekhouding ingeven.
Ik heb naar de helpdesk gebeld om te vragen om twee aparte facturen, 1 voor prive en 1 voor bedrijf maar ze zeiden mij dat een uitgegeven factuur niet opnieuw kan gemaakt worden.
Is er iemand die mij kan helpen, ik kan de factuur niet betalen zolang dit niet in orde is.
Alvast bedankt
Dat zou geen probleem moeten zijn.
Credit nota laten aanmaken en 2 nieuwe facturen sturen i.p.v. 1.