Vraag

Bizz All In

  • 13 January 2019
  • 3 reacties
  • 349 Bekeken

Ik heb sinds gisteren, zaterdag 11/01/2019, een Bizz All In abonnement. Nu werd mijn privé abo een week geleden al over gezet naar mijn btw nummer en dus gisteren gewijzigd naar Bizz All In, dus al 2 maal een rit naar de Proximus winkel en als beginnend zelfstandige veel verloren tijd.
Ik heb ook de promotie genomen met de data smartphone, deze was niet aanwezig in de winkel maar in andere filialen wel maar ik kon deze daar niet gaan ophalen omdat die nog niet gekoppeld zou zijn aan mijn abonnement, dus moet ik weer een rit naar de winkel inplannen, dus nog eens verloren tijd.
Mijn e-mail met persoonlijke domeinnaam moet ik zelf instellen via MyProximus, als ik daar naar ga kijken zie ik geen enkel product meer dat ik zou hebben.
Ik vindt eerlijk gezegd de service van Proximus naar een beginnend zelfstandige toe tot nu toe ondermaats, net zoals de service in de Proximus winkel.
Bij het eerste gesprek in de winkel was alles rozengeur en maneschijn maar bij het overzetten gisteren naar het Bizz pack weet ik eigenlijk niet wat ik daar stond te doen, ik heb nog niet eens een papier moeten tekenen, geen gsm gekregen en geen data kaart voor mijn tablet en uiteindelijk moet ge alles zelf doen via MyProximus die dan niets meer terug vindt van mijn producten, steeds dezelfde melding “oeps, er is een technisch probleem, kom binnen enkele minuten terug”.
Wie kan mij hierbij helpen om deze zaken in orde te krijgen, ik ben zeker geen leek op gebied van netwerk en computers maar dit vindt ik uitermate irritant.

3 reacties

Mijn verontschuldigingen, gisteren was dus 12/01/2019
louter ter info: proximus medewerkers komen normaal gezien nooit op een zondag langs op het forum dus je kunt pas vanaf morgen een reactie verwachten.
Maar voor kleine zelfstandigen kun je ook bellen 24/7 naar gratis nummer:
Vanuit België: 0800 22 500 (Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 00)
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html#
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sven,
Alvast de excuses.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen

Reageer