Bestelbon Bizz Call Connect 618613

  • 25 October 2017
  • 1 reactie
  • 208 Bekeken

Beste, Na 2 x het bezoek te hebben gekregen van een vertegenwoordiger van proximus bizz Dendermonde hebben wij 0p 13/9 de bestelbon 618613 getekend. Wij hebben 2 externe lijnen, 1 faxlijn en 5 binnen posten (voorheen 6) en internet. Dit werd door de vertegenwoordiger bezocht en in kaart gebracht en hij stelde daarop een bestelbon op. Afspraak werd gemaakt voor 16 oktobe en toestellen werden geleverd zodat een technieker de ombouw van analoge toestellen naar de cloud kon doen en de inbedrijfstelling. De vriendelijke technieker constateerde na enige tijd dat er te weinig licenties zouden toegekend zijn door de verkoper en er dus een fout is gemaakt door de verkoper en hij niet verder kon. Hij belde op 16/10 naar de verkoper en deze zou mij contacteren om verder af te spreken. Echter tot vandaag heb ik van proximus nog niets gehoord. Wel weet ik dat ik een getekende bestelbon heb maar er een fout is gemaakt door de verkoper en zij dit niet kunnen uitvoeren voor de gemaakte afspraken versus prijs. Of de verkoper heeft te weinig licenties of de technieker is in fout. Punt is dat ik niet elke maand 120€+btw nog extra ga bijbetalen voor extra licenties voor een fout. Gelieve mij dringend te contacteren aub

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag leroy bvba,

Hiervoor laat ik je best even contacteren door een bizz expert. Op welk (gsm)nummer ben je bereikbaar. Je kan dit eventueel ook doorsturen via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer