Bedrijfspolitiek

  • 24 November 2012
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken


Ik ben reeds 34 jaar klant bij Belgacom en heb 3 weken geleden gebeld voor aanpassing van huidige abonnementen en bestelling bizz-pack (telefonie-mobile-internet-tv). M.b.t. de huidige 'acties' vroeg de belgacom-dame mij welke smartphone én tv ik prefereerde.Men ging mij binnen 'de paar dagen' terugbellen om alles af te handelen.Na 3 weken tevergeefs wachten op respons belde ik gisteren zélf nog een keer en men vertelde mij dat er 'een beetje achterstand bij het verwerken van de dossiers' was ontstaan. Bij het nogmaals overlopen van mijn bestelling merkte de dame subtiel op dat de eerdere informatie van haar collega mbt de huidige acties helaas niet correct was. Acties waren enkel bedoeld voor nieuwe klanten ! De belgacom-publiciteit spreekt echter over 'smartphone voor 1€ als u een nieuwe bizz smart bundel samen met belgacom office&go in een bizz pack neemt' én 'word nieuwe klant office&go en belgacom tv in een bizz pack en ontvang een samsung tv voor 1 €'. Ik heb al jaar en dag belgacom-internet maar toch duidelijk géén office&go noch belgacom tv !? Begrijp ik de nederlandse taal niet goed of neigt dit naar bewust foute informatie ? Ik probeerde hiervoor een klacht te formuleren maar wat blijkt, dit kan enkel telefonisch en dan nog bij het callcenter die je eerder al (na 21 minuten wachten) aan de lijn had ! De persoon die je dan te spreken krijgt is uiteraard niet diegene die voor de malcommunicatie verantwoordelijk is ; maar als Mr. Belgacom een trouwe klant geen correct en behoorlijk antwoord kan geven, tot wie moet je je dan richten ? Enfin, ik krijg er schoon genoeg van en kijk dan ook uit naar voorstellen van andere providers.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Met de nieuwe communicatiewet, kan je gemakkelijk overstappen natuurlijk. Maar bij Telenet zijn ook alle promoties voor nieuwe klanten. Daar kan je dus maar één keer van genieten. Tenzij je overweegt elk jaar van provider te veranderen, maar dat lijkt me toch ook geen comfortabele bedoening. Soms geven ze wel kortingen, en bv. was het tot voor kort mogelijk je contract met een jaar te verlengen (dus niet met een stilzwijgende overeenkomst), waarbij je dan een maand gratis kreeg. Maar ik weet niet of dat nog kan met de nieuwe wet.

Reageer