Aanpassing pakket naar Tuttimus

  • 15 May 2017
  • 4 reacties
  • 282 Bekeken

Ben al 4 dagen bezig om pakket aan te passen naar tuttimus.
Heb ondertussen 4x gebeld en nog is het pakket fout aangepast !
Heb gevraagd om gsm toe te voegen, dit is niet gebeurd !
Als ik bel met de vraag om alles te juist aan te passen, is dit niet mogelijk. Pfff...
Het is blijkbaar niet mogelijk om dit na te kijken !
Heb het gevoel dat ze daar met andere dingen bezig zijn of slapen !
De laatste 3 waar ik mee gebeld heb zijn Frank, Sabrina De Vos en Maxime Carso.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Ingrid_018

Bezorg je ons in privébericht klantgegevens voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
Hoe kan ik u een privébericht sturen ? Ik kan dit nergens vinden.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +3
Beste ingrid_018,

Ik heb de bevoegde dienst gevraagd om je te contacteren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer