Beantwoord

Zakelijk abonnement

  • 1 februari 2019
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Reeds 3 dagen aan het wachten om een persoonlijk gsm nr, reed sbij Proximus (pre load kaart) over te zetten op zakelijk abonnement !!!! Ook nog geen afspraak voor internet en tv!!! Service voor zakelijke klanten trekt echt op niets.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 6 februari 2019, 09:40

Dag stef71,
Het gsm abonnement is inderdaad actief.
Ik heb uw e-mailadres verwijderd. Deze kan nu gebruikt worden om een nieuw account aan te maken.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Stef,

Alvast de excuses.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.

Mvg, Koen
[Edit Wim: privé-info verwijderd]

Na zelf gebeld te hebben vandaag, eindelijk bevestiging dat abo actief is, gsm is bezorgd...maar met mijn email kan ik niets zien op myproximus.be
Mijn mailadres heb ik vroeger al gebruikt voor login als prive persoon. Nu zegt hij bij aanloggen als business klant...mail is reeds in gebruik. Ik zou willen nazien of facturen correct zullen opgestuurd worden en mijn producten aanpassen indien nodig
Bedankt voor uw hulp !
Reputatie 7
Badge +3
Dag stef71,
Het gsm abonnement is inderdaad actief.
Ik heb uw e-mailadres verwijderd. Deze kan nu gebruikt worden om een nieuw account aan te maken.
Groetjes,
Antonella

Reageer