Goedemiddag,
Wij hebben bizz call connect en ik vroeg me af hoe ik voor iedere beller een welkomstbericht kan plaatsen/opnemen. Bvb: “Wekom bij..… u wordt zo dadelijk geholpen.”
Alvast bedankt voor enige hulp.
Joost
Goedemiddag,
Wij hebben bizz call connect en ik vroeg me af hoe ik voor iedere beller een welkomstbericht kan plaatsen/opnemen. Bvb: “Wekom bij..… u wordt zo dadelijk geholpen.”
Alvast bedankt voor enige hulp.
Joost
Ik vrees dat u hier op dit publieke forum voor maandag geen reactie meer zult bekomen van een Proximus medewerker (moderator)
Blijkbaar zou dit op basis van onderstaande een mogelijke optie zijn (welkomstboodschap & wachtmuziek)
CS_Pack_BusinessFlex_CallConnect_NL~2022-05-02-06-33-39~cache.pdf (proximus.be)
Misschien best in afwachting van een reactie hier op dit forum maandagmorgen een/uw Bizz Expert contacteren (0800 22500)?
&
het zal zeker mogelijk zijn want heb gisteren ook liggen zoeken en enkel documenten/handleidingen gevonden waar sprake is van onthaalbericht maar nergens beschreven hoe het juist moet of hoe het zelf in te stellen is!
mss moet het via het portaal : Beheer Call Connect https://callconnect.proximus.be ?
Enfin zoals je zegt het zal wachten zijn op uitleg van iemand van Proximus zelf...
Hartelijk dank, ik ben opgebeld door een specialist. Die ging voor mij een extra functie activeren. Vanavond ga ik ermee aan de slag.
Gr,
Joost
Ik heb mijn reactie van hierboven blijkbaar in de verkeerde post geplaatst. Mijn excuses.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.