Skip to main content

Goedemiddag,

 

Wij hebben bizz call connect en ik vroeg me af hoe ik voor iedere beller een welkomstbericht kan plaatsen/opnemen. Bvb: “Wekom bij..… u wordt zo dadelijk geholpen.”

Alvast bedankt voor enige hulp.

 

Joost

Ik vrees dat u hier op dit publieke forum voor maandag geen reactie meer zult bekomen van een Proximus medewerker (moderator)

 

Blijkbaar zou dit op basis van onderstaande een mogelijke optie zijn (welkomstboodschap & wachtmuziek)

CS_Pack_BusinessFlex_CallConnect_NL~2022-05-02-06-33-39~cache.pdf (proximus.be)

 

Misschien best in afwachting van een reactie hier op dit forum maandagmorgen een/uw Bizz Expert contacteren (0800 22500)?


het zal zeker mogelijk zijn want heb gisteren ook liggen zoeken en enkel documenten/handleidingen gevonden waar sprake is  van onthaalbericht maar nergens beschreven hoe het juist moet of hoe het zelf in te stellen is!

mss moet het via het portaal : Beheer Call Connect  https://callconnect.proximus.be  ?

Enfin zoals je zegt het zal wachten zijn op uitleg van iemand van Proximus zelf...


@joostvandurme Ik laat u deze namiddag nog opbellen door de specialisten van Call connect. 


@joostvandurme Ik laat u deze namiddag nog opbellen door de specialisten van Call connect. 

Hartelijk dank, ik ben opgebeld door een specialist. Die ging voor mij een extra functie activeren. Vanavond ga ik ermee aan de slag.

Gr,

Joost


Ik heb mijn reactie van hierboven blijkbaar in de verkeerde post geplaatst. Mijn excuses.


@keyboard Ik heb de reactie hier verwijderd.