Vraag

Website mee overnemen bij overstap

  • 31 August 2018
  • 5 reacties
  • 319 Bekeken

Hallo,

is het mogelijk om mijn website (die momenteel gehost wordt door telenet) mee over te nemen als ik overstap naar Proximus?

ik betaal 4.13euro per maand voor het domein. Wordt deze mee overgenomen? met andere woorden: het webadres blijft hetzelfde?
ik betaal ook nog eens 60euro per maand voor de server (linux). wordt dit ook overgenomen?

of kan ik deze gewoon bij telenet laten lopen en met de diensten thuis wel overstappen? Die website is voor mij heel belangrijk en laat ik liefst zoals het is, maar het verschil tussen telenet en proximus is te groot om te laten liggen... maar ik wil geen risico lopen met mijn website. U snapt mijn Dilemma wel

graag feedback.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Maarten, het is zeker mogelijk om een domeinnaam van een ander operator over te dragen naar Proximus. Ik heb een callback geregistreerd, een medewerker zal je hierover nog telefonisch contacteren. Groetjes, Aziz
OK bedankt voor het snelle antwoord.

Kan je ze even hier laten reageren of in een privé bericht? Anders komen ze bij mijn vriendin uit. Ikzelf gebruik enkel het nummer van mijn werk. Die is niet gelinkt aan mijn klantenzone.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Maarten, ben je ondertussen gecontacteerd geweest? Zoniet, op welke nummer ben je dan bereikbaar? Want via deze weg kunnen zei niet communiceren. Kan je jouw nummer via een privébericht doossturen :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 , want ik dacht een vaste lijn doorgegeven te hebben als contactnummer.

Groetjes, Aziz
Hallo Maarten, heb jouw contactgegevens doorgegeven aan een Bizz expert, je zal binnen de 24 uur gecontacteerd worden. Groetjes, Aziz
Ik heb hen aan de lijn gehad. Bedankt om me te contacteren.
Ik had echter nog een klein vraagje, maar heb geen nummer van hen. Ik zou alle gegevens gewoon even op de aanvraag moeten noteren en dan kunnen zij de website mee overnemen.

Nu is mijn laatste vraag echter nog: welke gegevens moet ik precies noteren?

Groetjes,
Maarten

Reageer