Beantwoord

webdeal te laat gezien

  • 3 December 2019
  • 6 reacties
  • 493 Bekeken

Ik heb vandaag 3 gsm nummers overgezet van een andere provider naar proximus. Om alles correct te laten verlopen ben ik naar proximuscenter gegaan. Ik had al een pack voor TV + Vaste lijn+ internet (Bizz office ) en wilde ook mijn gsm abonnementen laten beheren door proximus. Voor de abonnementen werd gekozen voor 1 mobilus M (€ 22.31) en 2 maal bizz mobile s ( € 13 elk ). Een paar uur later bekeek ik toevallig de website van proximus en daar zag ik de mogelijkheid om voor deze 3 abonementen een webdeal af te sluiten voor 6  maanden die mij samen € 3 zou kosten. Dus had ik mij de moeite bespaard om naar een proximuscenter te gaan en gewoon via een paar muisklikken een contract aan gegaan , dan had ik voor de eerste 6 maanden € 270 kunnen besparen.

Mijn vraag is nu,  waarom hebben ze mij dat niet gezegd in het center en kan dit nog enigszins gecompenseerd worden. Zoniet, dan vrees ik dat je op korte termijn een klant zal verliezen 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 5 December 2019, 14:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb gisteren dezelfde webdeal proberen te activeren voor 1 mobile S aan 1 euro voor zes maand. Wanneer je echter verder gaat, is hetzelfde abonnement plots 10 euro voor zes maand. Ik wacht nog op een telefoontje dus ;)

Reputatie 7
Badge +3

@rik.v Dus ik begrijp dit goed dat je voor alle 3 de gsm’s een Bizz Mobile S abonnement zou wensen met de promotie aan € 1/maand (ex BTW) gedurende 6 maanden? Want voor 1 van de 3 nummers had je nu gekozen voor een hoger abonnement. Mag deze dan worden verlaagd? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke Jij kreeg reeds een antwoord via een ander topic. Groetjes, Antonella

Dag Antonellad,

Inderdaad is dit mijn wens , alle 3 de gsms met Bizz office s aan €1 voor 6 maand. Inmiddels heb ik al iemand van Proximus gesproken die een voorstel had van ergens een korting toe te kennen . Hopelijk kan u mijn wens vervullen en zorgen voor een tevreden Proximus klant. Grt Rik

Reputatie 7
Badge +3

@rik.v Zoals gewenst staan de 3 gsm’s nu op het Bizz Mobile S abonnement met de promotie aan € 1/maand (ex BTW) gedurende 6 maanden. Groetjes, Antonella

Van harte bedankt :grinning:

 

Vriendelijke groeten Rik

Reageer