Vraag

Wat nu?

  • 2 September 2019
  • 2 reacties
  • 877 Bekeken

Wij hebben als bedrijf de keuze gemaakt om over te stappen van Telenet naar Proximus vanwege de Bizz call connect.... we hebben ook mobielen veranderd van Orange naar Proximus. Dus op basis van vele mooie beloften van de verkoop dame van GMSF (outsources verkoop afdeling) getekend. Zij verdween als sneeuw voor de zon evenals al haar mooie beloften en sindsdien eind Juli zitten wij in de penarie, tussen wal en het schip want alles zou voor 14 Augustus geregeld zijn en tot de dag van vandaag bellen we elke dag en krijgen we elke dag te horen dat we terug gebeld worden maar het spreekwoord ''Veel beloven, weinig geven, doet de dwazen in vreugde leven'' gaat hier prima op helaas!. E-mailen kan niet en een mens aan de lijn krijgen is heel moeilijk maar eigenlijk ook waardeloos want ze weten niets. Volgens mij kan Proximus het beloofde niet leveren of niet waarmaken en durven ze dat gewoon niet te zeggen. Bij Telenet is de customer service voor bedrijven heel wat beter geregeld dus intussen balen wij als een stekker, het stoom komt uit ons oren en ondertussen is er geen enkel zinnig bericht van proximus over onze installatie te bekennen. Wij vinden het het echt grof schandalig dat Proximus dit met klanten doet. We overwegen nu zwaardere stappen en vragen iedereen die hier ons iets over kan aanraden om dringend advies. We horen graag!

2 reacties

Ik weet niet of je dit al gedaan hebt maar mss best contact opnemen met een Bizz expert >
> Klik Hier en ook > klik hier

Anders zullen de mensen van het proximus team je hier ook wel verder kunnen helpen, als ze je post hier doornemen.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Adrem
Ik zie dat er momenteel een dossier is opgestart en dat er IT collega's zijn aangesproken want er lopen orders vast.
Dit was echt niet de bedoeling. Excuses.
We hopen spoedig positieve berichtgeving te kunnen doorsturen.
Groeten,
Tina

Reageer