Vraag

Waarom bel ik met mijn privénummer (bizz-switch) naar vaste lijn ???????????

  • 3 December 2020
  • 10 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties

Hallo beste forumleden,

 

Plotseling krijg ik de melding van klanten dat ik met een “ander” nummer naar hen bel. En ja hoor van het ene ogenblik op het andere bel ik naar VASTE nummers met mijn privénummer dat ik NIET openbaar wens te maken.

Naar gsmnummers verschijnt mijn gewone Switch-nummer van de zaak.

 

Dit is heel vervelend want ondertussen hebben klanten mijn privénummer. Dit is ongevraagd gebeurd, waarschijn (weeral) een probleem in de Bizz-Switch apllicatie?

Kan één van de medewerkers dit bekijken aub?

Alvast dank voor de reactie.

 

Jan


10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hallo Jan, 

Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? 

Sinds wanneer komt dit voor? 

 

Groetjes, 

Daisy

Reputatie 3
Badge +1

Dag Daisy,

Dat weet ik niet juist. Het is het feit dat ik door een paar mensen er op gewezen werd toen ik op hunn vast nummer belde dat zij een ander nummer te zien kregen.

App zopas opnieuw geïnstalleerd maar naar vaste nummers blijf ik met mijn privénummer bellen

Reputatie 3
Badge +1

Dit is heel vervelend

Reputatie 7
Badge +4

@jhl Ik heb een ticket aangemaakt zodat dit verder onderzocht kan worden. We houden u op de hoogte zodra er meer nieuws is.

Reputatie 3
Badge +1

Hartelijk dank.

Effe ter info :

  • het nummer waar ik altijd mee bel (van de zaak) eindigt op 071.
  • het “privénummer” eindigt op 84

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie dat u rechtstreeks contact heeft met de personen die dit aan het onderzoeken zijn. Het ticket is nog steeds in behandeling.

Reputatie 3
Badge +1

Inderdaad, ben ondertussen opgebeld en ticketnummer gekregen, maar verder geen nieuws.

Dank voor de reactie.

Reputatie 3
Badge +1

Nog steeds geen nieuws ?????

Is wel vervelend als zelfstandige

Reputatie 7
Badge +4

Oei, is dit nog steeds niet opgelost? Ik heb het inderdaad niet meer opgevolgd omdat je rechtstreeks contact had met de mensen die het gingen nakijken. Ik vraag het onmiddellijk na en hou je op de hoogte.

Reputatie 3
Badge +1

Hallo, dank u wel.

Ik dacht ook dat het opgelost was, maar blijkbaar bel ik soms nog met het andere nummer als ik naar een vaste lijn bel.

Ik heb verder echter niks meer gehoord, dan enkel het ticketnummer.

Alvast dank.

Reageer