Vraag

Vijfde week niet bereikbaar voor klanten

  • 24 July 2017
  • 1 reactie
  • 344 Bekeken

Een aantal weken terug gebeld naar klantendienst dat verschillende bewoners in onze straat geen ontvangst meer hebben. Antwoord' wij zijn ervan op de hoogte er is een mast defect deze zal binnen 2 dagen hersteld zijn. Nu gaan we week 5in en nog steeds geen ontvangst. De vijfde week dat klanten me niet kunnen bereiken. Dus geen inkomsten door Proximus. Opnieuw gebeld en krijg als advies een mail te sturen naar billing. Waar je totaal niet terecht kan want de mail komt steeds terug. Dus sta met mijn rug tegen de muur.
Dan maar verdere stappen ondernemen. Advocaat onder de arm nemen om een schadevergoeding te vragen voor verlies van inkomsten. Want zo kom ik geen meter verder.
Ik ben echt teleurgesteld in de service naar de businessklanten toe, alsook de particuliere klanten hier als geburen.
Ik hoop op een spoedig en correcteinterventie

1 reactie

Oei, dan sta ik er goed op, ik ben pas 8 dagen niet bereikbaar! Ikzelf ben naar unizo gestapt en deze volgen dit verder op en eisen een schadevergoeding.

Reageer