Vraag

Verhuis: zakelijke installatie op oud adres veel te vroeg stopgezet, hoe op te lossen?

  • 16 September 2019
  • 1 reactie
  • 388 Bekeken

Ik had een afspraak op maandag 16 Sept om de installatie op het nieuwe adres te komen installeren. Jammer genoeg is dat niet kunnen doorgaan en heb ik op vrijdag 13 Sept deze laten verzetten naar een nieuwe afspraak op het einde van de maand September.

Nu ontdek ik bij het thuiskomen (op het oude adres) dat er geen internet meer aanwezig is. Met andere woorden, ik kan niet aan de opdrachten werken voor mijn klanten. Absoluut onaanvaardbaar. 4X gebeld naar de klantenservice, dubbel keren het mogen uitleggen aan verschillende agenten en dan verbreekt de lijn. Geen telefoon terug en niemand meer te bereiken na 20u. Resultaat: nog steeds geen internet.

Ronduit onwaarschijnlijk, keer op keer loopt er wat mis bij een wijziging van één van mijn zakelijke producten. Graag ASAP dit in orde maken; en graag een weg om officieel een klacht in te dienen. Via de website loopt dat proces ook letterlijk vast. Knap werk dames en heren.

Orderreferentie nummer: SHE_R000000110000C9XSF-1

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag MWL,
Naar aanleiding van het verhuisorder werd de opzeg op het oude adres al doorgevoerd op 16/09/2019. De installatie op het nieuwe adres staat gepland op 26/09/2019.
Ik heb nu een tijdelijke internet+tv geactiveerd op het oude adres. Je vindt het lijnnummer hiervan terug in je profielgegevens. Verdere opvolging doe ik via dossier 43059999 om na de verhuis deze tijdelijke internet+tv terug op te zeggen. Hiervoor worden u uiteraard geen extra kosten in rekening gebracht.
Mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella

Reageer