Vraag

terug veranderen naar oude bundel

  • 28 October 2019
  • 1 reactie
  • 387 Bekeken

Exact een maand geleden ben ik een proximus store binnengewandeld met een vraag of mijn norton en mijn omnium stop gezet kunnen worden, waarop de medewerker dit ingeeft in de pc en mij onmiddellijk het voorstel doet om over te gaan naar een volledige BIZZ aangezien we nu al Bizz zijn en niet behandelt werden als een bizz zou dit een grote verbetering zijn.  Hij vertelt mij dat slechts 1 van de 4 gsm abonnementen van 10 GB surfen op 5GB gezet gaat worden, dit nagekeken mocht dit wel aangezien de 10 GB nooit opgebruikt werd per maand.  Er zou een telefoonlijn bijgezet worden maar wij gebruiken geen huistelefoon, dus bij deze overbodig enfin.  Ik teken dit contract als echtgenoot van de zaakvoerder.  Nu blijkt dat 3 van de gsm abonnementen van 3GB op 1,5GB gebracht zijn, voor dezelfde prijs als ervoor?  Ik ga hier niet mee akkoord en stap vandaag 28/10/19 terug naar Genk in het filiaal, ze mogen niks veranderen krijg ik te horen aangezien ik géén zaakvoerder ben en geen volmacht heb???? Vorige maand ging het niet snel genoeg en nu veranderen ze niks?  Ik eis dat dat mijn vorige abonnement terug wordt omgezet met de nodige GB per GSM en geen vaste telefoonlijn meer.  Als dit niet kan zijn jullie in wettelijke overtreding want de zaakvoerder heeft dit niet officieel verandert en er ook niet voor getekend!! Dus ik eis dat dit terug wordt rechtgezet ASAP want anders gaan we hiermee verder.  Gelieve mij onmiddellijk hierover in te lichten en een dossier aan te maken en alles terug om te zetten naar mijn vorige abonnementen zonder omnium en zonder norton!!!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Beste @MMvloeren , dossier 43544266 is hiervoor al in behandeling. De dossierbeheerder zal jullie verder informeren. Grt, Heidi

Reageer