stopzetting one-drive - compensatie

  • 18 March 2022
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

We hebben vernomen dat vanaf 1 juni onze one-drive business niet meer in ons pack zal zitten,
als we willen verder gaan met one-drive dienen we hiervoor een apart abonnement met microsoft te nemen. dus eigen wordt ons Pack met zo’n 6 euro duurder per maand, 
gezien er minder wordt aangeboden in het zelfde pack zou ik toch enig sinds een compensatie van het tarief verwachten. Niet?
 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Dus voor ons stijgt het pack met 6€/maand.

 

Zoals bij alle prijsstijgingen geeft dit jou het recht om .... je abonnement (gratis) op te zeggen :)

bedankt voor de terugkoppeling, niets is gratis. Jullie hadden misschien een overeenkomst met microsoft om dit aan te bieden, maar voor ons als klant heeft dit wel degelijk een waarde. Alle extra’s worden namelijk in overweging genomen om te bepalen bij welke provider wij in zee gaan. dus zo ook de onedrive. Dus voor ons stijgt het pack met 6€/maand.

Reputatie 7
Badge +3

@dave ds Geïmpacteerde klanten die actief gebruik maken van de gratis One Drive zijn hierover per brief verwittigd begin februari. In de brief verwijzen we naar FAQ's die beschikbaar zijn op www.proximus.be/stoponedrive. Aangezien dit een gratis dienst was binnen het Bizz pack, wordt hiervoor geen compensatie voorzien. Groetjes, Antonella

Reageer